مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-12سياسي

کتاب «شرح و تفسیر الصحیفه السجادیه» رونمایی شد + فیلم


نهمین دوره جشنواره بین المللی تراتیل سجادیه با شعار «پیام علم و تربیت علما در سیره و میراث امام سجاد(ع)» برگزار و از اثر عربی «شرح و تفسیر الصحیفه السجادیه» به قلم شیخ حسین انصاریان رونمایی شد.

- نهمین دوره جشنواره بین المللی تراتیل سجادیه با شعار پیام علم و تربیت علما در سیره و میراث امام سجاد(ع) برگزار و از اثر عربی شرح و تفسیر الصحیفه السجادیه به قلم شیخ حسین انصاریان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین دوره جشنواره بین المللی تراتیل سجادیه با شعار پیام علم و تربیت علما در سیره و میراث امام سجاد(ع) در حرم امام حسین(ع) و با حضور علمای کشورهای اسلامی برگزار و از اثر عربی شرح و تفسیر الصحیفه السجادیه به قلم استاد حسین انصاریان رونمایی شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین شیخعبدالمهدی کربلایی تولیت شرعی حرم امام حسین(ع)، به پاس زحمات چندین ساله استاد انصاریان در خصوص صحیفه سجادیه تقدیر و در ادامه تندیس ویژه نهمین دوره این جشنواره به ایشان اهدا شد.

جشنواره بین المللی تراتیل سجادیه به همت آستان مقدس امام حسین(ع) هرساله همزمان با شهادت امام زین العابدین (ع) برگزار شده و تا 22 مردادماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شرح و تفسیر الصحیفه السجادیه» رونمایی شد + فیلم

کتاب «شرح و تفسیر الصحیفه السجادیه» رونمایی شد + فیلم